EURO-REKLAMA 2016 Międzynarodowe Targi Poznańskie

Program GII „Innowacje w zakresie zielonych technologii”
26 lutego 2016
export niemcy
Rynek niemiecki, ekspansja polskich firm w nowych obszarach.
2 stycznia 2017

EURO-REKLAMA 2016 Międzynarodowe Targi Poznańskie

Uczestniczyliśmy w branżowej imprezie, organizowanych w Poznaniu Międzynarodowych Targach Artykułów i Usług Reklamowych. Są one wyjątkowym miejscem spotkań z klientami i partnerami handlowymi oraz okazją do pozyskania nowych kontaktów biznesowych. W targach wzięło udział kilka tys. profesjonalistów.

Od 20 lat gromadzą przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, samorządów, działów promocji miast, gmin i powiatów, regionalne organizacje turystyczne, klientów sieciowych, a także środowisko marketingowe – specjalistów, dyrektorów i handlowców. Stanowią wyjątkowe miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy.

EURO-REKLAMA jest również platformą dla ważnych dyskusji merytorycznych, a także miejscem kreowania opinii na istotne dla całej branży tematy. Bogaty program paneli i konferencji z udziałem regulatorów rynku reklamy w Polsce oraz instytucji jakie na nim działają pozwalają na przeprowadzenie debat na najwyższym poziomie.
5/5 - (3 votes)